Informatie

Welkom op de pagina met informatie over bestelinformatie, algemene voorwaarden, verzendvoorwaarden, betalingen en retourbeleid. Hier vind je alle belangrijke informatie die je nodig hebt bij het winkelen in onze webshop Sleutelhanger Exclusief.

Bestelinformatie

VERZENDKOSTEN

De prijzen in de webshop zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten. De verzendkosten variëren per product, afhankelijk van gewicht en grootte. Het winkelmandje berekent dit automatisch.


Verzendkosten Nederland

Ik verstuur via DHL brievenbuspost. Dit kost €3,99

Alles wat niet door de brievenbus past, verstuur ik als DHL pakketpost. Dit kost €6,95


Bestellingen in Nederland vanaf €35- excl. verzendkosten per adres verzend ik gratis.

 

LEVERING

Ik verzend je bestelling binnen 2 werkdagen. Met feestdagen kan er een langere leveringsperiode zijn. In vakantieperiodes kan ik aangepaste levertijden hebben.

Je ontvangt een bericht wanneer je bestelling onderweg is.

Komt je bestelling beschadigd aan? Neem dan direct contact op met mij, dan los ik het op!

 

Retourneren en ruilen

KLACHT

Ben je ergens niet tevreden over? Dan hoor ik dat graag via een berichtje en dan lossen we het samen op!


RETOURNEREN

Ik doe heel erg mijn best om de pakketjes zo goed mogelijk in te pakken en af te laten leveren. Ben je toch niet tevreden? Of is er iets misgegaan? Dan kun je het product als volgt retourneren:

  • Meld je retour aan via info@sleutelhangerexclusief.nl

  • Stuur het product inclusief originele verpakking en voldoende gefrankeerd naar: Sleutelhanger exclusief - Decofun, Hittekamp 14, 3956 RE Leersum

  • Retourneren kan tot 14 dagen vanaf de bezorgdatum.

De verzendkosten zijn voor je eigen rekening en het is voor eigen risico. Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt en of beschadigd of onvoldoende gefrankeerd zijn kan ik helaas niet terug uitbetalen. Na goedkeuring van je retourzending betaal ik binnen 5 werkdagen het bedrag terug op je bankrekening.

 

RUILEN

Wil je een artikel ruilen? Dat kan, de verzendkosten zijn voor eigen rekening.

  • Stuur een mail naar info@sleutelhangerexclusief.nl en geef aan welk artikel je wilt ruilen en waarvoor.
  • Zorg dat je het artikel goed verpakt en voldoende frankeert. Als het beschadigd of onvoldoende gefrankeerd blijkt te zijn, kan ik het helaas niet in behandeling nemen.

  • Als ik de verzendkosten van het opnieuw te opsturen artikel heb ontvangen stuur ik het product zo snel mogelijk naar je toe.

Bij het ruilen van producten is het risico geheel voor de koper.

Verkooppunten & Samenwerkingen

Op dit moment zijn er nog geen verkooppunten of samenwerkingen buiten de webshop, maar die zullen dit jaar nog wel gaan komen, houdt de nieuwsbrief en/of site in de gaten!!

Heb je nog vragen?

Neem gerust contact met ons op als je meer informatie nodig hebt over onze algemene voorwaarden, verzendvoorwaarden, betalingen of retourbeleid. Ons team staat klaar om je te helpen.